domingo, 24 de novembro de 2013

A tecnoloxía chega ao fútbol

A tecnoloxía chega ao futbol, para arranxar a problematica de se entra ou non o balon.
Para arranxar este problema, atoparonse distintas solucions:

1. CAIROS Technologies AG: o sistema está baseado en campos magnéticos que rastrexan un balón Campos(deseñado por Adidas) que conta cun sensor suspendido no seu interior. Uns cables cunha carga eléctrica única, enterrados baixo a área de penalti e a liña de gol, crean a rede magnética necesaria para que o sistema funcione. Cando o balón achégase a estes campos, emite un sinal a uns receptores situados trala portería que a remiten a un ordenador para que este determine, en fraccións de segundo, si o balón cruzou a liña e envíe un sinal ao reloxo do árbitro
2. GoalControl-4D: o sistema funciona con 14 cámaras de alta velocidade (7 por potería) situadas ao redor do campo nas gradas e conectadas un procesador de imaxes que rastrexa o movemento de todos os obxectos do terreo de xogo e filtra os xogadores, árbitros e demais elementos que non sexan o propio balón. O sistema é capaz de coñecer a súa posición en 3D cunha precisión milimétrica. Cando o balón excede a liña de gol, o sistema envía un sinal óptico con vibración ao reloxo do árbitro e garda as imaxes para posibilitar así o seu posterior revisión e análise.

3. Hawk-Eye Innovations: este sistema tamén usa 7 cámaras de alta frecuencia de imaxe por cada portería para rastrexar o balón no aire mediante triangulación. O software ten unha precisión milimétrica e é capaz de localizar o balón ata cando só unha pequena parte da pelota sexa visible e cando este só sexa captado por 2 das 7 cámaras. Cando a pelota cruza a liña de gol, emite un sinal encriptada de forma instantánea ao reloxo do árbitro, e grava o percorrido da pelota no aire para posibilitar a súa análise posterior e o estudo de estatísticas e tendencias.

4. GoalRef: este sistema usa campos magnéticos de baixa frecuencia, creados mediante inducción magnética grazas aGoalRef un circuíto electrónico pasivo integrado na pelota, un no área de gol e outro ao redor da pelota cando esta achégase á portería. A interacción entre ambos campos magnéticos é recollida por unhas bobinas que hai na portería. Analizando os cambios no campo magnético da pelota é posible determinar si esta cruzou por completo a liña de gol. A información é procesada por un software específico que, en menos de 1 segundo, transmite unha mensaxe ao reloxo do árbitro informándolle cun sinal encriptada (para evitar a súa manipulación) visual e vibratoria, de si houbo gol.




Ningún comentario:

Publicar un comentario