Aínda que os asistentes á Feira
Electrónica de Consumo CES 2014 son os primeiros en gozar da experiencia dos
televisores de última xeración, nos próximos meses os peruanos tamén terán a
oportunidade de adquirir algunha destas xoias, pois chegarán a este país xusto
antes do inicio do Mundial Brasil 2014.
O fabricante surcoreano levou ao
evento anual máis importante da electrónica de consumo, a feira CES, que se
realizou nas Veigas un enorme televisor con estas características e pantalla de
105 pulgadas
(é dicir, conta con oito millóns de pixeles), a principal vantaxe desta nova
xeración de televisores é a nova experiencia que ofrece o seu renovado deseño.
Hai un tema crave, que é a
inmersión da imaxe. Ao ser curvo, nunha imaxe que esteamos vendo, dunha
película por exemplo, diferenciamos os elementos que están no fondo, á fronte
ou na parte intermedia. A curvatura da pantalla fai que ese efecto sexa moito mellor
que a pantalla.
O novo televisor non foi
fabricado con tecnoloxía LCD senón con CHEIRADE. Ofrece unha relación de
aspecto de 21:8 e é extremadamente delgado. Costa nin máis nin menos que 70.000
dólares. Tamén foi premiado como o mellor televisor por parte da CEA e
Mashable.
Ningún comentario:
Publicar un comentario